Friday, September 25, 2009

hot .

aku nie bukan la hot sangat sampai nk promote AWESOME nie kat semua orang.
orang pown x teringin nk baca aku punya blog,
sebab tue, awesome nie sunyi,
tada link manusia.
hanya ada live traffic dengan fb badge,
eventho ada 2 benda ja, saya tetap bangga ! :)

guna awesome utk bg jadi matang.
yalah, penulisan baru.
hidup pown baru :D
cuma tuan ja x baru lagi
haha.

***
Tktahu kenapa, susah sangat nk maafkan orang itu.
saya minta maaf kat dia, sedangkan hati saya langsung x ada kemaafan utk dia.
Yang paling pelik, perasaan benci tetap ada, tapi dok layan jugak manusia tue.
yang lebih pelik, masa dok layan tue, rasa mcm kosong jerp.
mcm tada pa2 ja.
tapi rasa nk mengamuk dan melenting tetap ada.
adakah ini normal?
yet, im confusing.
-___-"
i dont want to be alien :'(

ntah, malas nk pk.
euww, selagi kau anggap aku tukang topup kau,
kau suruh aku pujuk bestfrens kau,
kau tk sayang aku, mcm kau sayang kawan2 kau.
jangan harap aku nk jadi perempuan baik dpn mata kau.
biar aku x lawa tapa.
kau manusia mmg suka benda lawa,
bila rosak, kau buang merata.

***

sebab nie la kot,
aku x hot.
SPM 50 hari lagi.
rasanya, lepas raya nie nk cover semua.
alah bisa tegal biasa !
ceeewahhhh,
the most important skrg.
membaiki karangan BAHASA MELAYU
upgrade ENGLISH,
no wonder my english so badd >.<
sebab saya mmg x reti nk mengembangkan idea.
tue ah, masa kecik taknak imagine robot2 apa semua tue,
tp sibuk main masak-masak.
sekarang dh nk habes sekola,
baru kalut. hah ! x patut


okek,
i shall end up now.
harus pergi berlari-lari jauh(padahal nk pi mandi jerp)
:)

"When I had no one to call
All the world had shut me down
I showed up at your door so blue
Thank God I had a friend like you.."

No comments:

Post a Comment