Saturday, July 23, 2011

mlm yang lost!



the awkward moment when you met someone, become a good friend, treated someone with special care until one time someone has thought that you would have him to be your boyfriend.
yekk! aku sedang merasakan benda itu sekarang.
kenapa? muka horrible macam aku nie tak deserve nak couple couple.
hello, IM NOT PRETTY OKAY. takpayah nak berangan nak ada boyfriend handsome.
lagipon bukan jenis aku kot nak coupling ne. tak reti la beb nak bercinta, tak ada skill langsung!
aku nie manusia cepat bosan.. kalau tak puas lagi, mesti nak nak nak!
sila percaya pada diri ini, setiap manusia ada pasangannya and one day you will the right one. penantian satu seksa, tapiiiiii result dia.. *ok, no comment =D
cinta yang easy come easy go nie selalu dia mcm filling the empty spaces je, bukan pasal kau betul betul falling in love pon. baikkk tak payah bercintaa mcm tuh, bagi aku.. golongan ini hanyalah sekadar mencemar maksud cinta itu sendiri, mereka yang merosakkan nama cinta.
buat orang anggap cinta=maksiat!
ahh, tambah-tambah pasangan yang baru break, tetiba seminggu kemudian dah jumpa orang lain. gila ka hapa? nampak sangat penipu besaq!! yang jenis mcm nie, mahu laki atau perempuan, gua memang reject awal-awal lahh..
punca dok heartbroken sana sini sebab cinta puppy love yang tak ketahuan la tuh.
If Im not loving someone, my tears will never fall down =) itulah kata-kata semangat sekarang.
walaupun kita tengok orang couple nie bahagia ja kan, setiap masa ada kawan. aku? foreveralone laa jawabnya!
tapi, berbalik pada kisah aku, sapaa takmau muka handsome? aku pon nak.. tapi tak mampu.
yalah, aku mengukur juga melalui paras rupa aku, sapa lah nak ada awek besar gedempol, pastu tak lawa pulak? sapa nak? alien pon belom tentu nk approve aku. HAHA! aku cuba enjoy dunia remaja menjadi single ne, mana tau ada kelebihan disitu :P
kalau aku lawa, dah lama aku mengorat hang! kuangkuang. mampoih jugak macam tuh kan?
untuk solution masalah ini? aku telah cuba untuk mencrystal clearkan keadaan tapi gagal.
segala salah faham masih lagi salah faham..
aku cuma mengharapkan, kawan aku tuh akan memahami aku. :S tapi sungguh susah la kan untuk kita cari sesiapa yang nak paham diri kita..
demikian itu, let it be.. I know where my place is, and I know who am I. deserve or not deserving..

haihhhh.
penat jugak kann jadi ppuan single? penatttt.. sebab tuh tukar profesion dah sekarang..


dah jadi ibu tunggal dah rupanya. hakhakhak! *oketipu*


No comments:

Post a Comment