Saturday, August 13, 2011

pernahkah kau bermimpi?

aku rasa setiap masa aku adalah seorang yang tak masuk akal dan crappy.
mana tak crappynya.. tengok blog ah, saiko bagai org kena cerai..
kadang-kadang bila aku teringat nak flash back balik apa aku merapu dekat awesome ne kan.
lawak pon ada! yaaa, perasan nak tampar muka bertalu-talu semakin menebal ok.
sangat la poyo, gila malu kalau orang baca. cecece, perasan je kan ada ramai orang baca blog ne.
hahaha. oke by the time! I will try to improve my writing even it's suck big time yo!
it's never too late for me to do something on this right?
still and still searching for the awesome ideas to put here.
oke ill be back when I am ready!
:P

seriously aku tak faham diri aku sendiri.
kalau aku ada mood, memang harituh aku akan happy like no ending.
tapiii bila emo pulak, datang bulan ke. memang konfem banyak2.. ramai kena bedil dgn da ramai kena ignore. kena ignore takpa lagi.. jangan kena block tros dari facebook sudah. hahahaha
aku kan crappy, so bila aku tengok ada jenis manusia stai nak masuk line or ada bau bau nak mengejas, memangggggg aku block. tak guna simpan, baik buang!
benda paling aku rasa aku nie pelik bila aku suka nyanyi sorang2.. orang lain pon ingat aku gila. tapi aku masih waras, yelahh.. I just listened to my mp3 mesti laa terikut-ikut dengan rentak musik tuh kan. aku rasa mcm aku seorang yang unique, ada kemampuan nak bagi orang sakit hati sebab aku nie suka memberontak, kalau aku tak suka, aku memang tunjuk tak main sembunyi, buat sakit hati je. itulah kelebihan aku, tak suka memang tak suka, kalau suka.. memang suka gila tahap addicted.
oh kalau begitu bagaimana nak get rid perasaan sedih? kat previous post aku memang emosi tahapppppp. period makes me wanna go down laa. tak pernah happy time period :/ sedih betuilaa!

aku rasa, kena positif lagi laa kalau nak menghadapi hari2 yang ceria ye dak?
OR
I should spend more time with books that is what I supposed to do. hmphh.
sometimes I feel that when im with books all pain are away from me :3
how comee mehhh?



No comments:

Post a Comment