Friday, October 29, 2010

ok ok, not going to talk about final and write everything in English too. you know why kn?
ENGLISH UTK FINAL aku HANCUR beb.
berkecai kecai bukan mcm nie ja :

alolololo, comei gila benda alah nie. :D

tapi dh berkecai mcm nie dh :(

oke. sebab tuh tknak cerita.
so, mari kita cari topic yang boleh menceriakan.
mood pon harus ditukar secara tiba-tiba.
ready set gohh!!

aku suka makan. i repeat, subject dia aku suka makan * skali aku boldkan. ambik kau!

ini adalah tabiat semula jadi aku. cuba tanya rumate aku, aku makan cukup 3 kali woh. pagi petang siang malam. part of my life penuh dengan makanan oke. nk DIET? harammmmm. tiada erti DIET dlm kamus hidup aku. cecece. tibatiba kan sebut pasal diet. lol.
you are what you eat. anda adalah apa yang anda makan. walaupun aku makan banyak, aku consume makanan yang sedap sedap. tapi tak crappy. banyak orang suka sangat makan bebola or sosejess tuh, kwn-kwn please. benda tuh memang crappy dan tk kenyang pon! better makan nasik lauk ayam tak pon koetoew kungfu! oh saya sudah jatuh cinta dengan koeteow kungfu baru-baru ini. oh begini ya rupanya : * gambar tiada dlm google*
gembira saya katakan bahawa dengan makan maka emosi akan secara tiba-tiba jadi happy. uik, sapa tak happy dapat makan, tambah2 kalau free. HAHA. selalunya la kan, aku suka benda yang boleh dikunyang, maksud aku. yang rapuh dan crunchy, *jgn la bahalul sangat, memang la semua mkanan kena kunyahhhh pandai* bila makan benda macam nie kan, rasa mcm nikmat ja. lagi-lagi keropok lekor, menggugat iman oke. yang rapuh dan rangup adalah pilihan terbaik! sejak akhir-akhir nie. asyik keja dok mengunyah biskut 4 segi ja, yang hi fiber plak tuh.. semua nie gara-gara duit semakin menyusut dalam bank. sebab apa menyusut? sebab i kan suka shopping. makan pulak yang sodap sodap. haih. tapi kan aku pon baru perasan weyh! sekarang seluar dh saiz 30 woh, gila ke hapa. dulu pakai saiz 34 muat-muat ja. wawawa, terharu i bila pakai jeans saiz 30 dh muat. badan aku nie pon tak ketinggalan mengalami kesusutan, nk kata turun ladang, tak pon.. makan ja banyak.. heran wei.
bila nak start stadi, wajib makan! barulah bole nk generate ideas eventhough akan rasa sleepy lepas melantak nasik sepinggan. tkpa, sekejap je sleepy tuh.. lps tuh, hmm. nk lena pon susah beb. i wonder kan, sapa yang tak suka makan. isk, hilang nikmat satu di dunia.
lagi satu, aku memang suka donut. waaaa, sedap oke. camna nk cerita eh rasa dia? wonderful!! coklat pon tertumpas ditangan donut.

comel kan? kalerful lagi baik :P
*thebestdonutisnotchocolatebutthepeanutbutteryanglekatkatgigi*


aku pon kadang-kadang mcm budak-budak juga. suka yang manis manis. tapi makan jarang-jarang laaa..
gila hapa nk mkn selalu, kencing manis gak aku nnt.. lagi kalerful lagi comel lagi perut i suka.. hak hak hak.
how about cake? ya, suka jugak. tapi tak sangat. cepat jemu!!
walaupun aku makan banyak, tapi sebelum makan tuh, aku pikir jugak banyak kali. aku mkan makanan bersesuaian dengan aktiviti aku. mana bleh mkn byk-byk. nnt kang, darah tinggi laa.. kencing manis la. mintak mintak jauh semuanya ya.. mesti minum air banyak lepas makan benda manis. mcm nk bagi dia cair. cair la konon.. air itu penting. air kosong.. tak kira la, air kena gostan gostan ka. semua yang baik dan clear sila minum dengan banyak ok. nnt dpt kurus! AHAHA.
apalah aku mengarut. tapi memang aku suka masak pon, sekarang skill dah kurang sket sebab dok kolej asyik makan kedai ja. mana ada tempat nk masak. aku pandai masak pa? hmm, laksa kot. sebab ramai kata sedap! HAHA.
nk try? mai ah umah, bawak ikan sekali. market kangaq sekarang dh pindah jauh, so aku tak larat nk beli ikan.
oke skrg nk cari makanan before sleep!!

remember,
jumpa aku jangan lupa belanja oke!
selamat membuta dan selamat mencarut sebab aku merapu gila

oke bye.
bye romeo.
ilebiu ?
HAHAHA

No comments:

Post a Comment