Monday, November 8, 2010

keliatan membaca buku.

I am ready to go backpacking! someone please bring me along. hi hi hi :P

itu adalah tabiat semula setiap manusia. eh, aku ja kot.
bila time exam, segala bagai alasan aku bagi kat lecturer. lol *melampau*
last few weeks, pi jumpa mummy a.k.a PENASIHAT AKADEMIK sebab aku kan gedik mengada-ngada skit nk seek so dia bleh advice blablabla. mengada kan aku nie?manjaaaa
tiba-tiba wei dia cakap, apa pasal test turun nie? *kantoi* selamba aku cakap, ' saya tak paham photosynthesis puan' wakaka. bertuah gila aku nie nk kelentong dia pon agak-agak la, test tuh mana ada photosynthesis pon. waklu-_-
sekarang tinggal paper bio ja. memandangkan aku nie memang lemah gila biology. tambah-tambah pasal pokok nie. lemah semangat aku ok.
jangan la dok banding beza aku dengan orang pandai.
aku nie dah la pemalas. kadang-kadang careless. benda senang pon tak boleh jawab. nie sebab musabab dok emo. emo sebab tak leh jwb final. :'(
aku tak start membaca apa lagi nie. *takut* dok keja dok mop lantai ja.
body and soul dah ready nk bercuti nie sebab otak relaks gilaaaaaaaaaaaaaaa
buku taknak baca, satg ada laaa bila nk bukak buku mesti nak lenaaa. hampehh
menyampah gila kadang-kadang aku nie..
bila habis jwb satu paper ja, mesti kuaq dengan muka blur ja.
" apa aku jwb td wei?" biasalah ne la balasan untuk orang pemalas mcm aku kan. redhoo je mak
ok ok mari doakan saya berjaya dalam menghadapi final paper 11hb nnt.
lepas tuhhhh aku nk huraaa hureey! yeay!
ngeh3.
isk,tak sabar nk raya! nk buat puding. wee xD

No comments:

Post a Comment