Monday, June 13, 2011

imun

hai, lama kan tak update! I have entered semester on 30 may, banyak benda bru dan hari-hari kena turun ladang -.- oh takpa, yg bab ladang tuh exception ye. Eh, kali nie aku try nk update blog via mobile. entah jadi publish ke tak.Rasa sgt tak keruan skrg nie, byk sgt benda dlm kepala, semua nk pikir, boleh botak mcm nie.. btw, 2 orang kwn rapat aku kt kolej nie nk move out dr uitm, dapat SPA.. maka bermulalah detik zaman kesunyian dan keseorangan.Agak sedih disitu, apakan daya, jodoh persahabatan km takat ini je, both of them are kelantanese, tp taklah assabiah mana pown. kehilangan kawan nie dah selalu jd dlm idup ku, sampai dah jadi utk semua nie. aku rasa mcm I was born in this world to be all alone.. mampukah aku bertahan dgn situasi nie? ramai yg bersimpati dgn aku, but why not u be my peneman? saya okay je, easy going one. haih, lama dah tak nangis nie, takut la masa farewell nie terburai segala airmata dan habes ego jatuh =S . apa2 pown, i must stay strong for what may come =)

No comments:

Post a Comment