Monday, July 18, 2011

eei. geramm!

gua geram gila skrg! yaa, cuma mampu menahan tapi tak mampu nak meluahkan je.
cerita nie macam nie, there is one guy, I considered this as series of unfortunate event lah, sebab aku punya pasal la kan pi layan pulak mamat nie. sepatutnya aku tak patut melayan segala mamat nie, buang masa je. oke, we are connected thru fb and SKYPE. homaaiiii, gila gua rasa menyesal tak ke sudeh nie, padan muka untuk diri sendiri. oke, benda berterusan sampai berbulan jugak la. takpa, tapiiiiiii one day, I just realized that, he is taken. yeah! milik orang lain bhaiiii, oke, aku kan single so suka hati laa nk merampas ke tak kan. bukan salah aku.. oke2, aku tak sekejam itu.. so, I just made up my mind not to contact him since I was having my final last semester. so I m hung up. sebab apa? lelaki jenis macam nie memang nak mintak pelempang atau memang nak kena maki. Awek dia sikit punya sayang macam nak mati, sikit lagi nak gila dia boleh lagi curang kat belakang? where on earth you have been living haa? are you dumb? or u taking me for granted? oh plissss.
geli tekak wei bila tengok awek lu dok menyanjung lu bagai nak rak, but for me? u're nothing but just a jackass. dah la romeo, ada hati nak play wit me pulakk. hello, I m not a juliet ok. im just typical girl but with extra lemak. durhhh, so u turned me off since forever.
you've taught me to be more cautious! yalah, mau ada spesies macam lu nie.. boleh pngsan jugak aku kena dumb. hahaha. so skrg, aku malas dah melayan lelaki nie.. sikit pon tak hairan laa kalau lu hensem pon, lu hensem, lu boleh cari ramai lagi aweks yang boleh jadi toy lu kan? u better find another but plis dont try to disturb me. you and me.. END! sorry no turning back, I wont treat you anymore. Im not interested with your offer because I will have it more better than yours! hahaha. dah tayah nk canang satu negara plak aku pernah bercontact dgn hang. lame oke.
aku single, suka hati aku la kan nak flirt dengan sesiapa pon, you have no rights to stop me! whatever it takes, plisssssss be grateful on what you have.. you better love someone who loves you rather than someone you love!

No comments:

Post a Comment